بیماری های خون

بیماری های خون

بیماری های خون

بیماری های خون

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب که جمع آوری آن چندین روز به طول انجامیده است بهترین و بدترین خوراکی ها برای قند خون و بیماران دیابتی را طبق تحقیقات جدید چندین مجله معتبر پزشکی دنیا به شما معرفی می کنیم.

کنترل دیابت نیاز به حفظ تعادل دقیق در عادات و سبک زندگی از جمله تغذیه درست، ورزش کردن و خوردن داروی مناسب دارد. در واقع باید از مواد غذایی مناسب، به جای غذاهایی که سالم به نظر می‌رسند اما می‌توانند به طور واقعی به قند خون و سلامت کلی آسیب بزنند، استفاده کرد.

طبق گزارش انجمن قلب آمریکا، افراد مبتلا به دیابت دو تا چهار برابر بیشتر از افرادی که دیابت ندارند حمله قلبی و سکته مغزی را تجربه می کنند. این امر حتی برای کسانی که دیابت خود را کنترل نمی‌کنند خطرناک‌تر است و می‌تواند منجر به بیماری‌های قلبی، آسیب عصب و بیماری کلیه شود.

برای ادامه حرکت مطمئن شوید که از خوراکی های زیر که قند خون را افزایش می‌دهد و منجر به التهاب مزمن می‌شود، اجتناب کنید. Lori Zanini نویسنده کتاب Eat What You Love Diabetes Cookbook می گوید: خوشبختانه، زندگی با دیابت نباید عاری از طعم باشد او می گوید بعد از کار با هزاران فرد دیابتی در طول سال‌ها، متوجه شده که بسیاری از افراد در اولین قرار ملاقات این سوال را می پرسند: آیا هنوز می‌توانم غذای مورد علاقه خود را بخورم؟ و پاسخ او همیشه مثبت بوده. منتها اندازه و فرکانس و چگونگی آماده سازی غذا بخشی است که بیش‌ترین تفاوت را ایجاد می‌کند.

1- اسموتی میوه

C:\Users\Danei\Desktop\axe chaman\1.jpg

مطمئنا، اسموتی به نظر سالم می‌رسد، اما یک ترکیب با فیبر پایین است و از میوه های با قند بالا درست می شود، بنابراین در بالای لیست ما قرار می گیرد و افراد مبتلا به دیابت باید از آن اجتناب کنند. Isabel Smith می گوید: اسموتی کربوهیدرات و شکر زیادی دارد، به خصوص اگر هیچ چربی یا چربی سالم وجود نداشته باشد، قادر نیست که به هضم آرام کمک و از افزایش قند خون جلوگیری کند.

...

برای مطالعه ادامه متن به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

55 غذا یا خوراکی که برای قند خون (دیابت) بسیار مضر هستند

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • khoon01 ایمان حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی