بیماری های خون

بیماری های خون

بیماری های خون

بیماری های خون

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر و طبق جدیدترین تحقیقات مجلات پزشکی معتبر در دنیا، تنها 10 دمنوش گیاهی هستند که به تصفیه خون و سم زدایی بدن کمک می کنند که ما آن ها را در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

همه می دانند که یک سم زدایی معمولی چگونه می تواند برای بدن مفید باشد؛ اما آیا می دانید این کار می تواند روزانه انجام شود؟ غذاهای ارگانیک و اجتناب از آفت کش ها و مواد شیمیایی مضر از جمله راه های مهم برای این امر است، اما راه دیگر برای کمک به سم زدایی بدن و نابودی مواد مضر، نوشیدن دمنوش های گیاهی خاصی است.
بسیاری از دمنوش های ذکر شده درپایین دارای قدرت تصفیه آنتی اکسیدانی هستند. چه کسی تصور می کرد که دمنوش ساده ای مثل دمنوش گیاهی بدون زحمت و با قیمت پایین و زمان بسیار کم می تواند به بدن کمک زیادی کند؟! نگاهی به لیست 10 دمنوش مناسب ما برای سم زدایی روزانه بیندازید.

1- دمنوش شبدر قرمز (شبدر چمنی)

شبدر قرمز با ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی خود قادر به دفع سموم از بدن است. آنتی اکسیدان ها توانایی بالایی در نابودسازی رادیکال های آزاد دارند. این مواد آسیب زیادی به بدن زده و سلامت را به صورت جدی تهدید می کنند.

شبدر قرمز در همه جا قابلیت رشد دارد. گل ها آن قسمت از گیاه هستند که برای اهداف دارویی مورد استفاده قرار می گیرند و بعد از خشک شدن یک سال یا بیشتر دوام دارند. طب سنتی چینی از شبدر قرمز برای حذف سموم از خون و کبد استفاده می کند. این گل همچنین یک خلط آور عالی است و قادر به پاکسازی ریه ها از سموم و خلط است. شبدر قرمز بسیار مغذی است زیرا حاوی ویتامین C و بسیاری از ویتامین های B است. دمنوش شبدر قرمز یک راه تضمین شده برای مبارزه با رادیکال های آزاد و تصفیه خون است.

2- دمنوش بابا آدم

C:\Users\Danei\Desktop\axe chaman\Untitled.jpg

گیاه بابا آدم به عنوان دمنوش زیاد شناخته شده نیست، اما مزایای سم زدایی قوی دارد. وصدها سال است که برای تصفیه خون مورد استفاده قرار می گیرد. ریشه این گیاه یک دیورتیک یا ادرارآور قوی است، بنایراین به پاکسازی بدن از طریق افزایش دفع ادرار کمک می کند.
گیاه بابا آدم شامل ترکیباتی به نام پلی کتیلن است. ترکیباتی ارگانیک که دارای هدایت الکتریکی بالا هستند و خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارند. این ترکیب نه تنها خون را تصفیه می کنند، بلکه توسط گیاه شناسان برای درمان آکنه و آبسه ها نیز استفاده می شود، زیرا باعث افزایش گردش خون به سمت پوست می شوند و به سم زدایی بافت های اپیدرمی بدن کمک می کند.

...

جهت آشنایی با سایر دمنوش ها به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

10 تا از بهترین دمنوش ها برای تصفیه کردن خون کدامند؟

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • khoon01 ایمان حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی