بیماری های خون

بیماری های خون

بیماری های خون

بیماری های خون

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بطورکلی اولین راه برای درمان فشارخون بالا دارو درمانی است؛ اما قبل از شروع دارو درمانی، تغییر سبک زندگی و برخی از داروهای خانگی را برای درمان فشارخون بالا امتحان کنید. در این مطلب 14 تا از بهترین گیاهان و خوراکی های خانگی کاملا موثر در کاهش فشار خون را به شما معرفی می کنیم. دقت کنید که طبق جدیدترین تحقیقات مجلات پزشکی این 14 خوراکی بهترین درمان های فشار خون بالا هستند.

داروها میتوانند اثر شدیدی داشته باشند و در صورت امکان بهتر است آنها را مصرف نکنید. افرادیکه از داروهای شیمیایی استفاده میکنند میدانند که درمانهای طبیعی میتواند با عملکرد آنها مداخله داشته باشد. در این مطلب یاد بگیرید که چگونه با روشهای خانگی فشار خون را پایین بیاورید. البته کارهایی هست که میتوانیم برای کنترل فشار خونمان انجام دهیم. تغییرات سبک زندگی مانند کاهش وزن، ترک دخانیات و الکل و همچنین عدم مصرف کافئین. برای کاهش فشارخون باید از غذاهای سالم تر استفاده کنید.

درمانهای خانگی برای فشار خون بالا

دراینجا روشهای طبیعی بدون اثرات جانبی دیگری برای کاهش فشارخون برایتان آورده ایم:

1-چای زنجبیل-هل

یک مطالعه در مجله ی هندی Biochemistry & Biophysic در دسامبر سال 2009 منتشر شد. آنها روزانه به گروهی از شرکت کنندگان میزان 1 قاشق چایخوری پودر هل را بمدت چندهفته دادند. نتایج کاهش قابل توجه فشارخون را نشان داد. با استفاده از هل بهمراه زنجبیل و دارچین، میتوانید یک چای خوشمزه که به سلامت قلب هم کمک میکند درست کنید.

...

ادامه توضیحات را در لینک اصلی زیر بخوانید:

14 تا از بهترین روشهای گیاهی برای درمان فشارخون

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • khoon01 ایمان حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی